سفارش تبلیغ
صبا ویژن
غایب بزرگ ابتدای بوندسلیگا

«دکتر مارکوس‌ مرک» داور معروف‌ فوتبال‌ آلمان‌ در اولین‌ هفته‌ از فصل‌ جدیدبوندس‌لیگا، غایب‌ بزرگ‌ داوران‌ آلمانى‌ است.
مرک‌ که‌ امید داشت‌ بتواند در مسابقات‌ جام‌جهانى‌ مسابقه‌ رده‌بندى‌ یا فینال‌ را سوت‌ بزند، پس‌ از عدم‌ تحقق‌ این‌ خواسته‌ خود، ازفرصت‌ به‌دست‌ آمده، استفاده‌ کرد و به‌ مدت‌ 4 هفته‌ راهى‌ تعطیلات‌ شد تا حداقل‌ خوب‌ استراحت‌ کند تا براى‌ فصل‌ جدید بوندس‌لیگا (چهل‌ و چهارمین‌ دوره) کاملاً‌ سرحال‌ و با نشاط‌ باشد.
از این‌رو «فولکر روت» رئیس‌ کمیسیون‌ داورى‌ فدراسیون‌ فوتبال‌ آلمان‌ ضمن‌ بیان‌ این‌ خبر، افزود در هفته‌ نخست‌ از فصل‌ جدید، مرک‌ مسلماً‌ غایب‌ خواهد بود.
استراحت‌ چهار هفته‌اى‌ مرک‌
وى‌ البته‌ افزود: «پس‌ از این‌ که‌ تیم‌ملى‌ آلمان‌ به‌ جمع‌ چهار تیم‌ پایانى‌ جام‌جهانى‌ راه‌ یافت‌ و دیگر تیم‌هاى‌ این‌ مرحله‌ اروپایى‌ شدند، امکان‌ سوت‌زدن‌ از مرک‌ گرفته‌ شد. او نیز براى‌ آنکه‌ این‌ مسأله‌ را جبران‌ کند، براى‌ مدتى‌ از فضاى‌ داورى‌ فوتبال‌ فاصله‌ گرفت‌ و راهى‌ تعطیلات‌ شد. فکر مى‌کنم‌ او در تعطیلات‌ طولانى‌ خود بتواند خود را از لحاظ‌ روحی، خیلى‌ خوب‌ آماده‌ کار قضاوت‌ در فصل‌ جدید سازد».
«مرک» با توجه‌ به‌ تصمیمى‌ که‌ گرفت، از حضور در اجلاس‌ ویژه‌ داورى‌ عذرخواهى‌ کرد و پوزش‌ خواست‌ تا این‌ بار از طریق‌ حضور در تعطیلات‌ و استفاده‌ از فرصت‌ استراحت، خود را آماده‌ و مهیاى‌ کار داورى‌ سازد.

| نوشته شده توسط علی سلیمانی در دوشنبه 85/5/9 و ساعت 5:32 عصر | نظرات دیگران()
بالا